Bejelentkezem

Egyéni vállalkozás azonosítása

Egyéni vállalkozás azonosításához elfogadott dokumentumok

Egyéni vállalkozóként dokumentumot kell benyújtanod számunkra, hogy meggyőződhessünk arról, hogy valóban hozzád tartozik az egyéni vállalkozás.

Egy darab hivatalos dokumentum felcsatolását várjuk az online szerződéskötési folyamatban, amely tartalmazza a személyes adataidat, valamint az egyéni vállalkozásod adatait is. Ilyen dokumentumok az alábbiak:

  • egyéni vállalkozói tevékenység megkezdésének nyilvántartásba vételéről szóló értesítés
  • vagy hatósági bizonyítvány

Amennyiben a fenti dokumentumok valamelyike nyomtatott formátumban áll rendelkezésedre, úgy szkenneld be vagy fotózd le a telefonod segítségével. Ellenőrizd, hogy a fotón a dokumentum típusa és az adatok is jól olvashatóak.

Amennyiben nem rendelkezel sem nyomtatott, sem letöltött digitális formátumban egyik dokumentummal sem, úgy a Webes ügysegéden keresztül a dokumentumokat bármikor beszerezheted.

A választott dokumentum letöltött, szkennelt vagy befotózott változatát a regisztráció megkezdése előtt mentsd le arra az okostelefonra, amelyen telepíteni fogod a BinX mobilalkalmazást!

Egyéni vállalkozói tevékenység megkezdésének nyilvántartásba vételéről szóló értesítés letöltése

Fontos: ezt a dokumentumot csak akkor tudod letölteni a Webes ügysegéden keresztül, ha a vállalkozásodat online jegyezték be. Amennyiben nem találod a dokumentumot az alábbi lépésekkel, válassz egy másik dokumentum típust.

  • Nyisd meg a Webes ügysegéd oldalt!
  • A jobb felső sarokban kattints a Bejelentkezés gombra.
  • Ügyfélkapu segítségével lépj be.
  • Sikeres belépést követően a felső menüsorban kattints a "Kérelmeim, nyilatkozataim" gombra.
  • Az Összes fülön látod a korábban beadott kérelmeidet. Itt keresd meg az időben legkorábbit, ami az “Egyéni vállalkozói tevékenység megkezdésének igazolására vonatkozó kérelem” volt. Kattints a Megtekintés gombra.
  • Az oldal alján a "Letöltöm" gombra kattintva le tudsz tölteni egy pdf-et.
  • A pdf tartalma egy Értesítés. Az értesítés tárgya: Egyéni vállalkozói tevékenység megkezdésének nyilvántartásba vétele.
  • A dokumentumot arra a készülékre mentsd, amelyiken a regisztrációt elkezded.

Hatósági bizonyítvány igénylése és letöltése

  • Nyisd meg a Webes ügysegéd oldalt!
  • Kattints a "Hatósági bizonyítvány igénylése egyéni vállalkozásról" gombra.
  • Kattints a "Bejelentkezés" gombra.
  • Ügyfélkapu segítségével lépj be.
  • Bankszámlanyitáshoz kiadott igazolásra lesz szükséged.
  • A Hatósági bizonyítvány igénylési felületen a szabad szöveges leírás mezőbe az alábbi szöveg megadását javasoljuk: ”Kérem az egyéni vállalkozói nyilvántartásban szereplő személy személyazonosító adatainak igazolására az alábbi adatok feltüntetését: anyja leánykori neve, születési hely, születési idő, lakcím.”
  • Igazolvány igénylésének célja: Bankszámlanyitás
  • Javasoljuk, hogy a beadást követően elektronikus kézbesítést válassz.
  • Akár 1-2 munkanapon belül megérkezhet Ügyfélkapu tárhelyedre a kiállított igazolvány pdf formátumban.
  • A dokumentumot arra a készülékre mentsd, amelyiken a szerződéskötést elkezded.

Papír alapú egyéni vállalkozói igazolvány lefotózása vagy beszkennelése

Az egyéni vállalkozói igazolványodat szkenneld be vagy fotózd le a telefonod segítségével. A képet vagy szkennelt dokumentumot arra a készülékre mentsd, amelyiken a szerződéskötést elkezded.

KiberPajzs
KiberPajzs - Védelem a pénzügyekben

Online csalással kapcsolatos információk

Óvd meg értékeidet a netes csalóktól!

Olvass a legújabb átverési próbálkozásokról, és ismerd fel a pénzügyi csalók módszereit a KiberPajzs segítségével!

KiberPajzs